امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین با توجه به حجم وسیع مبادلات تجاری در بستر اینترنت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند تا بتوانند هرچه بهتر سهم بازار خود را حفظ و یا آنرا گسترش دهند. می توان گفت طراحی سایت شرکتی مدرن و حرفه ای یک از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی کسب و کار، مدیران، دستاوردها، کالاها و خدمات یک شرکت می باشد.

طراحی سایت مناسب با پیاده سازی سئو حرفه ای یکی از بهترین و موثر‌ترین ترین راه های معرفی و ورود به بازار می باشد چرا که تیم باتجربه ما با استفاده از فارغ التحصیلان برتر رشته بازاریابی و توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه طراحی سایت بدون شک بهترین خدمات را در زمینه ورود به بازار، افزایش سهم بازار و همچنین پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای برای دستیابی به صفحه اول گوگل و موتورهای جستجو به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

 

معرفی شرکت دیجیتال مارکتینگ بابون

آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون ! ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در زمینه‌های، تبلیغات گوگل، طراحی وبسایت، بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی و سئو.  یکی از زیرمجموعه های شرکت بابن فن آوران ارتباطات است که با تشکیل تیمی فعال و پرشور از جوانان در حوزه  بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و طراحی سایت و سئو سایت قدم بر عرصه کسب و کارهای نوین نموده است.  بابون! برای آینده برنامه ریزی شده است بابون! یکی از فعالان برجسته و موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و طراحی سایت و سئو سایت می باشد که فعالیت خود را در سال 91 آغاز نموده است. در حقیقت علاوه بر بازاریابی و طراحی سایت بصورت کاملاً حرفه ای مهمترین تخصص ما سئو و بهینه سازی سایت است. بابون! برای آینده برنامه ریزی شده است.

 

طراحی سایت

مهمترین هدف و کار ما، طراحی سایت استاندارد با توجه به خواسته ها و نیاز شما با ویژگی های کاربردی متناسب با کسب و کار و بازار هدف شماست.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب و طراحی سایت ایده‌الی که بتواند جوابگوی بازار کار شما و نیازهای مشتریانتان باشد تیم حرفه ای طراحی وبسایت بابون، با بهره گیری از زبان برنامه نویسی بروز که بهترین تناسب را با هدف و خواسته‌های شما داشته باشد با طراحی مدرن و ظاهری چشم نواز بهمراه طراحی تخصصی و خیره کننده که تاثیر بسزایی در به چشم آمدن شما در مقابل رقیبانتان می شود.

از سوی دیگر، با پیاده سازی یک سئو کاملا حرفه ای در هنگام طراحی سایت و اطمینان از سرعت بارگذاری سریع وب سایت شما که مسلما نتیجه یک برنامه نویسی صحیح و استفاده از کدهای برنامه نویسی بهینه سازی شده می باشد. البته با بهره گیری از تجربه ده ساله تیم طراحی سایت بابون وبسایت شما را به گونه‌ای پیاده سازی و طراحی می کنیم که در کسب و کارتان تبدیل به یک برند شناخته شده شوید.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

جای تردید نیست که وبسایت شما هویت برند شما می باشد، یک وب سایت خوب می تواند بهترین معرف شرکت و کسب و کار شما همچنین عامل موثری برای رونق تجارتتان باشد. امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین با توجه به حجم وسیع مبادلات تجاری در بستر اینترنت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند تا بتوانند هرچه بهتر سهم بازار خود را حفظ و یا آنرا گسترش دهند. می توان گفت طراحی سایت شرکتی مدرن و حرفه ای یک از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی کسب و کار، مدیران، دستاوردها، کالاها و خدمات یک شرکت می باشد.

در این میان قطعاً نیاز به یک وب سایت خوب که بتواند بصورت کامل نیازهای لازم برای کسب و کار و مشتریان و از همه مهمتر زیرساختی قوی و مطمئن برای رقابت با رقبا در زمینه های سئو و … داشته باشد بیش از پیش به چشم می آید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

برای کسب بازارهای جدید و افزایش فروش، فرصت را از دست ندهید.

طراحی سایت فروشگاهی مناسب باید علاوه بر امکانات کاربرپسند حس امنیت را به مشتریان خود القاء کند. امروزه با افزایش جستجوی کاربران اینترنتی برای خرید کالاهای مورد نظرشان و با توجه به فراهم شدن بستر مناسب برای خرید اینترنتی در کشور و افزایش بیش از پیش مشتریان به خرید آنلاین، نیاز به طراحی سایت فروشگاهی برای کسب بیشتر سهم بازار بسیار پرنگ شده است. این یک فرصت خوب برای گسترش سهم بازار و فروش بیشتر است، بگونه ای که واژه های مختلف “خرید اینترنتی” بیش از ده میلیون بار در ماه در موتورهای جستجوگر، جستجو می شوند.

یک وب سایت خوب می تواند بهترین معرف شما و کسب و کارتان باشد. در حقیقت، فعالیتهای تخصصی شما در حوزه کاری تان یک نوع کسب و کار است که باید رشد یابد و قطعاً نیاز به برندسازی دارد. امروزه بخش بزرگی از مردم قبل از خرید محصولات موردنیازشان به کسب اطلاعات و جستجوی این کالاها در دنیای مجازی می پردازند.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

خدمات آنلاین پزشکی را کاملاً ایده‌آل گسترش دهید.

طراحی سایت پزشکی و مراکز درمانی سایت هایی هستند جهت معرفی پزشکان و رزومه آنان، همچنین برای ارتباط نزدیک تر با بیماران و ارائه خدمات آنلاین بهتر بصورت آنلاین. یک وب سایت خوب می تواند بهترین معرف شما و کسب و کارتان باشد. در حقیقت، فعالیتهای تخصصی شما در حوزه پزشکی و درمانی یک نوع کسب و کار است و برای رشد یافتن نیاز به برندسازی دارد. امروزه بخش بزرگی از مردم برای بررسی مسائل و بیماریهای خود، ابتدا به جستجوی آنلاین در دنیای مجازی می پردازند. از اینرو طراحی سایت پزشکی قوی و جذاب برای جامعه پزشکان جهت معرفی خود و ارایۀ خدمات پزشکی و همچنین ارتباط نزدیک تر با بیماران لازم و ضروری بنظر می رسد.

اهمیت گرافیک و سئو در طراحی سایت پزشکی

در طراحی سایت پزشکی طراحی ظاهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند و بتوانند به راحتی با سایت ارتباط برقرار کنند.

در این میان قطعاً نیاز به یک وب سایت خوب که بتواند بصورت کامل نیازهای لازم برای یک کلنیک پزشکی، پزشک و بیماران، و از همه مهمتر زیرساختی قوی و مطمئن برای رقابت با رقبا در زمینه های سئو را دربر داشته باشد بیش از پیش به چشم می آید.

 

 

                                             -------------------------------------------------------------------------------

 

خدمات سئو سایت و بهینه سازی در بابون وب

استراتژی سئو سایت

استراتژی پیاده سازی سئو سایت در بابون

در حقیقت عوامل زیادی در بهبود رنک و افزایش بازدید یک سایت تاثیر گذار است. به گفته یکی از مدیران گوگل “ما برای رتبه بندی سایت ها، 200 عامل را بررسی می کنیم.” گوگل و دیگر موتورهای جستجو تعداد کمی از این فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را بیان نموده اند. سئو به این معنی است که شما این عوامل را یافته و در وب سایت خود پیاده سازی نمایید سپس با بهره گیری از این شاخص های کلیدی رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بالا ببرید.

اگر به دنبال جایگاه مناسب و افزایش بازدید سایت هستید باید متوجه این مسئله باشید که سئو یک امر کاملاً تخصصی است. برای دستیابی به نتایج مطلوب و رسیدن به صفحه اول گوگل باید از تجارب و کمکهای افراد متخصص در این زمینه بهره بگیرید.

توجه به این نکته لازم و ضروری است که سئوبه معنی فریب دادن گوگل یا دیگر موتورهای جستجو نیست نباید فراموش کرد که این جستجوگرها از الگوریتم های و تکنیک های بسیار پیچیده و بروزی استفاده می کنند. از اینرو، سایتهای متخلف که از به اصطلاح سئو کلاه سیاه استفاده می کنند در کمترین زمان شناسایی و در بلک لیست گوگل قرار می گیرند.

مشاوره رایگان سئو دربابون وب

مشاوره سئو حرفه ای در زمینه‌ها و موضوعات مختلف کسب و کار و برای رسیدن به اهداف گوناگون که مهمترین آنها می تواند رسیدن به نتایج برتر صفحه اول گوگل و افزایش بازدید باشد. مشاوره سئو بصورت تخصصی و حرفه ای شامل بررسی و آنالیز سایت برای شناخت وضعیت موجود وبسایت و اشکالات کدنویسی، ساختاری، لینک دهی و … و همچنین ارائه راهکارها و رفع مشکلات تاثیر گذار بر سایت می باشد.

باید توجه داشت، که اگر حتی شما کالا و خدماتی ارائه دهید که بسیار بهتر، باکیفیت تر و با قیمت مناسب تر از رقبای شما باشد تا زمانی که شما در معرض دید نباشید و دیگران از این مزیت رقابتی شما آگاه نباشند عملاً به نتیجه مطلوبی دست نخواهید یافت. شاید از خود بپرسید چه زمانی به مشاوره سئو نیاز خواهم داشت؟ زمانی که شما نیاز به دیده شدن و در معرض دید قرار گرفتن کالا، خدمات یا تجارت خود را احساس کردید آن زمان است که شما به سئو نیاز خواهید داشت. در این میان سایت شما یا نوپا است و یا با وجود اینکه چندین سال است در زمینه تجارت خود فعالیت دارید به دلیل عدم رعایت موارد سئو هنوز به جایگاه مطلوب دست نیافته اید.

از سوی دیگر، مشاوره سئو برای کسانی مناسب است که زمانی نتایج خوبی در صفحات گوگل داشته اند اما با گذشت زمان با فعالیت های بهتر شرکت های رقیب و یا با عدم رعایت ساختارهای جدید که توسط الگوریتم های مختلف گوگل بررسی و نظارت می شوند جایگاه خود را در نتایج جستجو از دست داده‌اند.

آنالیز رایگان سایت

آنالیز رایگان سایت

آنالیز رایگان سایت یا همان بررسی سئو سایت به شما این امکان را می دهد که بصورت کلی از وضعیت سئو وبسایت خود با خبر شوید. اگر تا کنون در نتایج صفحات گوگل به جایگاه مناسبی دست پیدا نکرده اید و بازدید از سایت شما پایین است اگر تمایل دارید کسب و کار خود را توسعه دهید با تیم تخصصی سئو ما در ارتباط باشید.

بابون وب! با بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه سئو، بصورت رایگان آنالیز سایت شما را انجام می دهد و با ارائه پیشنهادات مفید و مشاوره رایگان در زمینه سئو به شما کمک می کنیم که به جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل دست یابید.

شما می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

بررسی و آنالیز رایگان سایت شما بصورت کاملاً تخصصی.

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت در بابون

افزایش بازدید سایت یک از استراتژیهای موفق بازاریابی، کسب و کارهای موفق همواره بدنبال راهکارهای اصولی برای افزایش سهم بازار خود بوده اند در دنیای دیجیتال امروز نحوه تجارت و استراتژیهای بازاریابی با ورود به عصر دیجیتال بسیار متفاوت از گذشته شده است حجم زیادی از معاملات تجاری هم اکنون در دنیای اینترنت و بر پایه تکنولوژی های نوین انجام می پذیرد. استراتژیهای ورود به این بازار پر هیجان بسیار متفاوت از روش هی سنتی می باشد. یکی از برجسته ترین استراتژی‌های بازارایابی، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش بازدید و افزایش ترافیک سایت بصورت هدفمند و ماندگار می باشد. افزایش ترافیک سایت موجب افزایش بازدید از سایت می شود و برخی از نتایج آن قرارگرفتن در نتایج جستجو صفحه اول گوگل، افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسای سایت است.

نحوه انجام پروژه افزایش بازدید سایت

تیم کارشناسان خبره سئو بابن با بیش از ده سال تجربه و سابقه کاری موفق در این زمینه آماده ارائه خدمات ویژه در زمینه تحقیقات بازار و بازاریابی، سئو، افزایش بازدید سایت به شما همراهان گرامی می باشد. تفاوت برجسته ما از دیگران استفاده از تیمی حرفه ای متشکل از فارغ التحصیلان نخبه بازاریابی (مارکتینگ) و متخصصان زبده سئو و همچنین سوابق کاری و نمونه کارهای ما می باشد.

توجه داشته باشید که پروژهای افزایش بازدید و افزایش رتبه سایت که توسط بابن انجام داده می شود بر پایه پیاده سازی اصولی سئو می باشد این پروژه‌ها زمانبر اما ماندگار می باشد ترافیک سایت شما در نتیجه جستجو در نتایج برتر صفحه گوگل بدست خواهد آمد و بصورت میانگین 8 تا 9 ماه زمان خواهد برد.

 

دسترسی سریع به بابون

خدمات دیجیتال مارکتینگ ، بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ