مدیریت بازاریابی برند و تبلیغات

مدیریت بازرگانی مدیریت بازاریابی برند و تبلیغات، تحقیقات، تدارکات و تمهیدات بازار

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

اندازه گیری آگاهی از برند

اندازه گیری آگاهی از برند

همانند هر کمپین تبلیغاتی دیگری، امکان اندازه گیری آگاهی از برند با روشهای مختلف وجود دارد. این اندازه‌گیری‌ها به شما کمک می‌کند که نتایج تلاش‌های خود را بررسی کنید و ببینید که تا چه اندازه موفق بوده‌اید. گام اولیه برای شروع این بررسی، جستجوی کلمات کلیدی و کلید واژه‌های مربوط به برند شماست. برای این کار می‌توانید از همان قسمت جستجوی گوگل یا از سایر ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید. عنوان مثال اگر در حوزه تولید کفش ورزشی فعالیت می‌کنید، جستجوی کلیدواژه کفش ورزشی باید بتواند شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل نشان دهد. 

ادامه مطلب...
۰ بازاریابی موافقین ۲ مخالفین ۰
تعریف آگاهی از برند یا (Brand awareness)

تعریف آگاهی از برند یا (Brand awareness)

آگاهی از برند یکی از نکاتی است که شاید بیشتر نام‌های تجاری معروف و محبوب دنیا به خوبی با آن آشنا هستند و برندهای تازه کار به دنبال رسیدن به آن هستند. هنگامی که استراتژی بازاریابی خود را در کنار یکدیگر قرار می‌دهید، به احتمال زیاد نتیجه آن چیزی جز بستن قرارداد و رساندن شرکت به موفقیت نیست. اما نباید فراموش کنیم که بازاریابی همیشه این نتایج فوری را به ما نمی‌دهد. گاهی شما به عنوان بازاریاب باید بازی طولانی مدتی را  اجرا کنید تا مشتریان دلخواه خود را به دست بیاورید. در واقع شما باید نام تجاری و برند خود را به مخاطبان مورد نظر معرفی کنید، با مشتریان رابطه جدید ایجاد کنید و سپس در نهایت برنامه فروش خود را ببندید. همه این موارد در قالب آگاهی از برند آغاز می‌شود.

ادامه مطلب...
۰ بازاریابی موافقین ۱ مخالفین ۰
برخی از روند های دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

برخی از روند های دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

در دنیای بازاریابی که هر لحظه و هر روز تغییر می‌یابد، پیش‌بینی روش‌هایی که به موثرترین شکل ممکن با مشتریان را ارتباط برقرار می‌کند بسیار سخت است. به محض اینکه بازاریاب حس کند که مخاطبان خود را شناخته است و آن‌ها را درک می‌کند، فناوری جدیدی یا رفتار جدیدی یا حتی مخاطبان جدیدی پا به عرصه می‌گذارند و قوانین بازی را عوض می‌کنند. همواره می‌گویند که بررسی بازتاب‌های الگوهای بازاریابی سال گذشته و توجه کردن به روش‌ها یا ترندهای در حال رشدی که کاربران را در سال پیش‌رو تحت تاثیر قرار خواهند داد، بسیار عملی و موثر است. در اینجا ۱۰ ترند داغ بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم که بهتر است در سال ۲۰۱۹ در کسب‌وکار خود از آن‌ها استفاده کنید.

ادامه مطلب...
۰ بازاریابی موافقین ۱ مخالفین ۰