مدیریت بازاریابی برند و تبلیغات

مدیریت بازرگانی مدیریت بازاریابی برند و تبلیغات، تحقیقات، تدارکات و تمهیدات بازار

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی شرکت دیجیتال مارکتینگ بابون

معرفی شرکت دیجیتال مارکتینگ بابون

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین با توجه به حجم وسیع مبادلات تجاری در بستر اینترنت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند تا بتوانند هرچه بهتر سهم بازار خود را حفظ و یا آنرا گسترش دهند. می توان گفت طراحی سایت شرکتی مدرن و حرفه ای یک از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی کسب و کار، مدیران، دستاوردها، کالاها و خدمات یک شرکت می باشد.

طراحی سایت مناسب با پیاده سازی سئو حرفه ای یکی از بهترین و موثر‌ترین ترین راه های معرفی و ورود به بازار می باشد چرا که تیم باتجربه ما با استفاده از فارغ التحصیلان برتر رشته بازاریابی و توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه طراحی سایت بدون شک بهترین خدمات را در زمینه ورود به بازار، افزایش سهم بازار و همچنین پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای برای دستیابی به صفحه اول گوگل و موتورهای جستجو به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

ادامه مطلب...
۰ بازاریابی موافقین ۱ مخالفین ۰
دلایل اهمیت بهینه سازی سایت برای موبایل و گوشی های هوشمند

دلایل اهمیت بهینه سازی سایت برای موبایل و گوشی های هوشمند

دلایل اهمیت بهینه سازی سایت برای موبایل و گوشی های هوشمند، زمانی که اینترنت جایگاه خود را در زندگی بشر پیدا کرد و توانست به عنوان یک ابزار مهم برای انجام امورات روزمره مورد استفاده قرار بگیرد، صحبتی از گوشی‏ها‎ی همراه نبود. شاید کسی تصور نمی کرد که روزی بتواند در خیابان قدم بزند و در عین حال ایمیل خود را چک کند. این در حالی است که با ورود گوشی‏‌ها‎ی هوشمند، هر غیرممکنی، ممکن شد و گوشی‏ها‎ توانستند همچون کامپیوترهای رومیزی و لب تاب‏ ها‎، عمل کنند.

ادامه مطلب...
۰ بازاریابی موافقین ۱ مخالفین ۰
مهمترین اشتباهات در طراحی سایت

مهمترین اشتباهات در طراحی سایت

شناسایی مهمترین اشتباهات و ضعف ها در طراحی سایت کاربرانی که به یک وب سایت مراجعه می کنند با هدف خاصی به دنبال موضوعی هستند .برای خرید محصول ، خدمت، یا اطلاعاتی که می خواهند به یک طراحی سایت مراجعه می کنند. اگر کاربر وارد یک سایت شود و نیازش براورده نشود . وب سایت را ترک می کند و به دنبال یک وب سایت دیگر می گردد تا نیازش براورده شود.

ادامه مطلب...
۰ بازاریابی موافقین ۰ مخالفین ۰