امروزه فناوری اطلاعات در تمام زمینه ها رسوخ کرده و چهره بسیاری از پدیده ها را دگرگون ساخته است. در زمینه پزشکی نیز استفاده از فناوری در حال تبدیل شدن به یک نیاز است و می توان گفت تکنولوژی و پزشکی در سالهای اخیر بشدت بیشتری در جنبهای مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند. ارائه خدمات پزشکی از راه دور در حقیقت یک مفهوم عام است که برای توصیف جنبه های متنوعی از مراقبت های پزشکی از راه دور بکار می رود.

طی چند سال گذشته، ما به طور پیوسته شاهد رونق بازاریابی دیجیتال بوده ایم. تقریباً هر صنعتی، استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ را وارد برنامه های بازاریابی خود کرده است. صنعت بهداشت و درمان، نیز مانند صنایع دیگر، برای پیشرفت کسب و کارهای خود و افزایش آگاهی از برند و افزایش جذب بیمار و سودآوری در عرصه استفاده از تکنولوژی از قافله عقب نمانده است.  استراتژی دیجیتال مارکتینگ پزشکی هم باید با توجه به مخاطبان هدف آن‌ها طراحی شود.

بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در رونق کسب و کارهای پزشکی و برندسازی پزشکی دارد. در این راستا بهره بردن از خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با تجربه می تواند نقش مهمی در پیاده سازی استراتژیهای بازاریابی جهت موفقیت کسب و کارهای حوزه پزشکی و کمک به رشد و معرفی خدمات پزشکی به بیماران داشته باشد.

 

طراحی سایت پزشکی

خدمات پزشکی و درمان به صورت آنلاین به طرز چشمگیری در حال افزایش است. پزشکان و متخصصان می توانند برای معرفی تخصص و خدمات خود اقدام به طراحی سایت پزشکی کنند. طراحی سایت پزشکی در واقع نوع خاصی از طراحی سایت است که ساختار و چارچوب طراحی در آن عمومی است اما سبک طراحی و سناریو ایجاد وبسایت پزشکی بر اساس حرفه پزشک و نیاز این حرفه انجام می شود. در واقع می توان گفت که طراحی وب سایت پزشکی به گونه ای انجام می شود که ماهیت این حرفه را بتواند به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد.

 

طراحی سایت بیمارستانی و مراکز درمانی

امروزه اغلب مراکز درمانی کشور اقدام به طراحی سایت نموده اند چراکه به اهمیت وجود وب سایت ها در تسهیل و تسریع انجام خدمات درمانی به بیماران پی برده اند. بیمارستان ها به عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی، از جمله مراکزی هستند که در طراحی سایت پیشگام بوده اند. طراحی سایت بیمارستان مزایای بسیاری دارد که از جمله ی آن می توان به ممانعت از تجمع و سردرگمی بیماران در بیمارستان ها با ارائه اطلاعات کامل در خصوص خدمات و امکانات، امکان اخذ نوبت آنلاین از پزشکان، امکان معرفی کامل پزشکان و سوابق آنها، امکان دسترسی به آدرس، شماره تلفن ها و لوکیشن بیمارستان و … اشاره نمود.

سیس

طراحی سایت برای شرکتهای حوزه پزشکی

با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین در حوزه پزشکی و با توجه به حجم وسیع مبادلات تجاری در بستر اینترنت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند تا بتوانند هرچه بهتر سهم بازار خود را حفظ و یا آنرا گسترش دهند. می توان گفت طراحی سایت شرکتی باکیفیت و حرفه ای یکی از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی کسب و کارهای فعال پزشکی جهت معرفی دستاوردها، کالاها و خدمات پزشکی به مشتریان می باشد.

امروزه شرکتهای فراوانی در حال ارائه خدمات مختلف به پزشکان و کلینیکهای درمانی می باشند باتوجه به تنوع و وسعت کالاهای پزشکی داشتن یک وبسایت خوب برای معرفی کالاها و خدمات دانلود کاتالوگ و معرفی شرکت بسیار ضروری بنظر می رسد تیم دیجیتال مارکتینگ بابون با سالها تجربه و ارائه نمونه کارهای مختلف در حوزه پزشکی آماده ارائه خدمات باکیفیت به شما عزیزان می باشد.

 

از جمله خدمات دیجیتال مارکتینگ در حوزه پزشکی

  • طراحی سایت اختصاصی پزشکی
  • بازاریابی پزشکی از طریق موتور جستجو (سئو)
  • برندینگ تخصصی برای پزشکان
  • طراحی هویت بصری و لوگو
  • طراحی و ساخت موشن گرافی های تاثیر گذار
  • تبلیغات آنلاین و تبلیغ در شبکه های اجتماعی
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • عکاسی و ساخت تیزر تبلیغاتی
  • تولید محتوا

امکانات سایت بیمارستانی

طراحی سایت بیمارستانی به جهت دستیابی به اهداف متفاوتی قابل انجام است، اما کلی‌ترین و مهم‌ترین هدف طراحی وب سایت برای بیمارستان‌ها، ساده‌تر نمودن و تسریع در انجام فرایندهایی است که باید به صورت حضوری در محیط بیمارستان انجام شود. بیماران بسیاری مدت زمان زیادی را در صف‌های طولانی بیمارستان به جهت دریافت نوبت یا ویزیت پزشک سپری کرده‌اند.

از جمله امکانات سایت بیمارستان می توان به مواردی از جمله نوبت دهی آنلاین، جدول برنامه کاری پزشکان، سیستم نگهداری پرونده بیماران، امکان پرداخت آنلاین، معرفی امکانات و خدمات بیمارستان، اشتراک گذاری مقالات و مجلات پزشکی به روز دنیا، اشتراک گذاری آدرس، شماره تلفن و لوکیشن بیمارستان و … اشاره نمود.

یایب

برخی از فعالیت های بازاریابی پزشکی

تولید محتوا

تولید محتوا پزشکی جذاب و مفید برای کاربران اصلی ترین موردی است که باید برای ارتقای کسب و کار پزشکی خود به آن اهمیت دهید. بنابراین چگونه می توانید در تجارت پزشکی از بازاریابی محتوا استفاده کنید؟ به دنبال خلق یا تولید چه نوع محتوایی باید باشید تا بتوانید ترافیک بیشتری کسب کنید که منجر به جذب مشتریان بیشتر شود؟ ایجاد یک بلاگ معتبر در سایتتان مکان خوبی برای شروع است. همکاری با افراد حرفه ای در این زمینه می تواند شانس شما را برای تولید محتوا باکیفیت و در نتیجه جذب مخاطبان بیشتر افزایش خواهد داد.

ساخت ویدیوهای آموزشی کوتاه و ساده نیز اقدامی مهم در جذب مشتری و دیجیتال مارکتینگ پزشکی است. قرار دادن ویدیوها در وبسایت و شبکه های اجتماعی مخصوص، باعث ایجاد ارتباط و تعامل و جذب مخاطبان می‌شود.

 

شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به شما کمک می‌کند با مشتریان بالقوه و بالفعل در ارتباط باشید و با نیازهای آن‌ها آشنا شوید تا با کمک آن یک استراتژی بازاریابی آنلاین قدرتمند برنامه ریزی کنید. همچنین اینستاگرام پزشکان، فرصتی عالی برای نشان دادن خدمات و مهارت‌های درمانی و پزشکی شما، تصاویر و ویدیوهای عملکردی و آموزشی، نمایش تصاویر و ویدیوهای قبل و بعد مراجعین، نمایش پشت صحنه فعالیت‌ها، لایوهای پرسش و پاسخ و بسیاری کاربردهای دیگر است.

 

تبلیغات آنلاین

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین را می توان یکی از به روزترین شاخصهای گسترش کسب و کار دانست که به کمک انواع بزینس ها آمده و توانسته به شکل موثری باعث شکوفایی و رونق آنها شود. در این میان تبلیغات برای پزشکان نیز اهمیت پیدا کرده است و هر پزشکی با هر تخصصی می تواند خود را معرفی کند تا مخاطبانش را جذب کند. تبلیغات آنلاین به گونه های مختلفی از قبیل ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بنری، تبلیغات گوگل و شبکه های اجتماعی و دیگر روشها انجام پذیر است که در این میان بهره بردن از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باتجربه برای اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی پیشنهاد می شود.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بازاریابی اینترنتی پزشکی به وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون مراجعه کرده و اطلاعات لازم در زمینه طراحی سایت، برندینگ پزشکی و ... را دریافت نمایید و یا برای مشاوره بازاریابی کسب و کار به صورت مستقیم و رایگان با شماره تماس های واتس آپ و تلفن شرکت، تماس حاصل فرمائید.

 

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۵۴۴۱۶۹

واتس آپ: ۰۹۱۹۷۵۳۱۴۲۵

 وبسایت https://baboon.top

 

منبع : کسب و کار سلامت